شکست عملیات روانی دشمن علیه شهید یحیی السنوار

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:53
دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی گفت: دشمن در یک سال گذشته عملیات روانی بسیاری علیه رهبر شهید حماس انجام داد اما شکست خورد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام «علی کریمیان» دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی روز سه‌شنبه و در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید یحیی سنوار در جمع خبرنگاران، گفت: شهید یحیی السنوار تمام عمرش را در جهاد و در کنار مردم گذراند و تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی برای آزادی فلسطین داشت. زندگی او همان‌طور که خودش گفته بود که اینجا کربلایی تکرار می‌شود، یک زندگی عاشورایی داشت و شهادت وی هم عاشورایی بود.

او افزود: دشمن در یک سال گذشته خیلی عملیات روانی کرد که یحیی السنوار مردم را سپر انسانی کرده یا در تونل‌ها مخفی شده و این عملیات روانی در یک سال گذشته شکست خورد و این نشان داد که تا آخرین لحظه مقاوم و جنگنده بوده و با اسلحه در میدان و در کنار مردم بوده است.

دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی همچنین بیان کرد: زندگی وی پُر از درس و عبرت بود و شهادت وی، او را تبدیل به اسطوره کرد و جوانان به حضور چنین شخصیتی افتخار کرده و از وی الگو خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.