قهرمانان رشته بدنسازی و پرورش اندام خوزستان تجلیل شدند 

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:54
آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی، مربیان و داوران آسیایی و جهانی رشته بدنسازی و پرورش اندام خوزستان به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

این آیین امروز (یکم آبان ماه) با حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان، اردوان قاسمی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و مدال آوران این رشته در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از ۱۴ ورزشکار، مریی و داور، تقدیر شد؛ ورزشکاران در رشته های فیتنس، پرورش اندام و پاورلیفتینگ هستند.

در رشته فیتنس از امید ذاکری (جهانی و آسیایی) و  اردوان قاسمی(سرپرست تیم ملی در مسابقات جهانی)، در رشته پرورش اندام از علی عسکری، احمدرضا عبدالهی، محمد مفتخر، محمدصالحی، ابراهیم امیدی، پوریا چهارلنگی و آرمین حیاتی ( همگی مدال آور مسابقات جهانی) و در رشته پاورلیفتینگ از مصطفی یزدانی (داور - آسیایی)، حسین حسین پور (مربی - آسیایی) و حسین بهبهانی، اسماعیل امیری و محمد پرورده ( هر سه نفر مدال آور مسابقات آسیایی) تجلیل شدند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.