ثبت اموال فرهنگی، تاریخی و هنری شهرداری تهران در سامانه «جام»

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:55
اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران نسبت به ورود و ثبت اطلاعات اموال فرهنگی، تاریخی و هنری در سامانه جام» را تصویب کردند.

به گزارش ایسنا،‌ اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران نسبت به ورود و ثبت اطلاعات اموال فرهنگی، تاریخی و هنری در سامانه جام را روی میز بررسی خود قرار دادند و مهدی اقراریان در تشریح جزئیات این طرح با بیان اینکه بر اساس قانون بالادستی همه مجموعه‌های کشور موظف هستند که اموال میراثی خود را در سامانه جام وزارت خانه میراث فرهنگی ثبت کنند، گفت: ما در این طرح درخواست کردیم شهرداری تهران نیز این موضوع را تسریع کند.

وی با بیان اینکه همچنین بر این اساس اگر قرار باشد اموال تاریخی و فرهنگی متعلق به شهرداری تهران تهاتر یا فروخته شود باید حتما مجوز شورای شهر تهران را اخذ کنند، گفت: امید است با همراهی همه دوستان از این میراث که متعلق به همه کشور است، محافظت شود.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران نسبت به ورود و ثبت اطلاعات اموال فرهنگی، تاریخی و هنری در سامانه جام را تصویب کردند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.