نقشه فرار ژابی: سیتی و رئال جدی شدند

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:05
منچسترسیتی و رئال مادرید به صورت جدی به انتخاب ژابی آلونسو به عنوان سرمربی بعدی فکر می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو در سال ۲۰۲۲ هدایت بایرلورکوزن را برعهده گرفت و موفق شد با ارائه یک عملکرد درخشان قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا و جام حذفی آلمان را در فصل گذشته برای این تیم به ارمغان بیاورد نشان دهد که استعداد بسیار خوبی در عرصه مربیگری هم دارد.

اما همین درخشش توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی زودهنگام او از لورکوزن به گوش برسد، خصوصا که قرارداد چند مربی مطرح رو به اتمام است و انتظار می‌رود که او گزینه اصلی برای جانشینی آنها روی نیمکت تیم‌هایشان باشد.

2065132

علاقه ژابی به رئال مادرید هرگز بر هیچکس پوشیده نیست و مدیران این باشگاه هم علاقه زیادی به همکاری دوباره با او دارند. نام او در طول چند ماه اخیر همیشه به عنوان یکی از گزینه‌های جدی جانشینی کارلو آنچلوتی، پس از جدایی این مربی ایتالیایی از رئال مادرید مطرح بوده و مدیران رئال هم مشتاق این همکاری هستند.

اما اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که منچسترسیتی هم یکی از گزینه‌های جدی برای ژابی به حساب می‌آید. آنها از مدتی قبل شرایط او را زیر نظر داشتند و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه باور دارند که او بهترین گزینه برای جانشینی پپ گواردیولا در صورتی است که این مربی اسپانیایی تصمیمی برای تمدید قراردادش نداشته باشد و احتمالا به زودی با مشخص شدن تکلیف این موضوع، مذاکرات با نمایندگان ژابی را آغاز خواهند کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.