آکادمی پرسپولیس: زنده باد خودمان! (عکس)

نامه نیوز سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:17
میدان دادن به بازیکن جوان پرسپولیس یکی از مهمترین اقدامات گاری دو در دیدار با السد بود.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، شاید اتفاق ویژه برای پرسپولیسی‌ها در شب ناکامی این تیم مقابل السد قطر عملکرد قابل قبول سهیل صحرایی بازیکن 21 ساله این تیم بود. او که روی یک تعویض اجباری به زمین آمد توانست فراتر از حد انتظارات از خودش ظاهر شود.

در همان اولین دقیقه وقت تلف شده نیمه اول بود که فرشاد فرجی به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به سهیل صحرایی داد تا این بازیکن در توفیقی اجباری فرصت تجربه بازی در لیگ نخبگان را پیدا کند.

مهار اکرم عفیف ماموریت ویژه سهیل بود و او توانست در انجام این ماموریت موفق ظاهر شود. با وجود سن و سال کمی که این بازیکن دارد و فقط چند دقیقه تجربه بازی در لیگ برتر را داشت، به خوبی توانست از پس ستاره قطری‌ها بربیاید. هر چند در برخی صحنه‌ها تجربه بالای عفیف نسبت به جوانی سهیل کاملا مشهود بود ولی با این حال عملکرد سهیل صحرایی هم قابل قبول بود.

با توجه به نتیجه بازی و فشاری که روی بازیکنان پرسپولیس آن هم در دیداری در بالاترین سطح فوتبال آسیا وجود داشت می‌توان گفت سهیل صحرایی تجربه ارزشمندی به دست آورد که شاید با بازی در چند مسابقه لیگ برتری برابری می‌کند. قطعا او از حالا به بعد با کمترین استرس ممکن می‌تواند در لیگ برتر به پرسپولیس کمک کند.

پس از این بازی بود که صفحه رسمی آکادمی باشگاه پرسپولیس در مطلبی به تمجید از عملکرد سهیل صحرایی پرداخت و حضورش در لیگ نخبگان را افتخاری برای این آکادمی عنوان کرد. این صفحه با انتشار تصویری از سهیل نوشت: «سهیل صحرایی مدافع پرسپولیس که محصول آکادمی پرسپولیس است دیدار با السد به جای فرشاد فرجی به زمین رفت تا افتخاری تاریخی نصیب آکادمی باشگاه پرسپولیس شود».

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.