دبیر جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری معرفی‌ شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:19
شهرکرد-طی حکمی از سوی پیام احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، سید رحیم موسویان به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به پیشنهاد شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری، طی حکمی، سید رحیم موسویان را به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی منصوب نمود.

سید رحیم موسویان کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی و دانشجوی دکترای مدیریت رسانه است.

او از چهره‌های سرشناس عرصه فرهنگ و هنر و رسانه است که تا کنون آثار هنری، فرهنگی و رسانه‌ای ماندگاری تولید کرده است. موسویان در جشنواره‌های تئاتر استانی، منطقه‌ای و ملی خوش درخشیده و کسب عنوان دیپلم افتخار بازیگری مرد در جشنواره بین المللی تئاتر فجر نمونه‌ای از افتخارات این هنرمند استان چهارمحال و بختیاری است.

گفتنی است؛ سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی نیمه دوم آبان ماه ۱۴۰۳ در شهرکرد برگزار خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.