شهدای گمنام از محور فرهنگی در برابر هجمه‌های دشمن حراست می‌کنند

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:21
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اشاره به اینکه یادمان‌های شهدای گمنام محل راز و نیاز حاجت‌مندان است، تأکید کرد: شهدای گمنام در آسمان‌ها نام بلند و عظیم و در پیشگاه خداوند آبرو دارند و همانطور که در دفاع مقدس از کشور و مردم دفاع کردند، امروز نیز از محور فرهنگی در برابر هجمه‌های دشمن حراست می‌کنند.

امیر سرتیپ نبی سهرابی امروز اول آبان‌ماه در آیین افتتاح یادمان‌ شهدای گمنام در شهر آلونی از توابع شهرستان خانمیرزا با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی در یک‌سال اخیر تا توانسته علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان جنایات بی‌شرمانه و سبوعانه را مرتکب می‌شود، اظهار کرد: شجره طیبه محور مقاومت که برگرفته از دفاع مقدس ماست، در مقابل این شیطان بزرگ و اربابش مقاومت می‌کند و همه کشورهای استکباری و حتی کشورهای عرب پولدار از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به ‌تنهایی در مقابل این دشمنان ایستادگی کرده است، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، حزب‌الله پیروز است و به فضل الهی حماس و غزه نیز پیروز است همچنان که شهدای دفاع مقدس پیروز بودند.

سهرابی با اشاره به اینکه شهدای والامقام در دفاع مقدس ایستادگی کردند، کشور را نجات دادند و دشمن را بیرون راندند، بیان کرد: امروز شهدای گمنام قدوم مبارکشان را در شهرها و روستاهای ما گذاشتند و همچنان تفضل و عنایت خود را به مردم دارند، این شهدای گمنام ما را دور هم جمع کرده و باعث شدند این جمع معنوی تشکیل شود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه یادمان‌های شهدای گمنام محل راز و نیاز حاجت‌مندان است، تأکید کرد: شهدای گمنام در آسمان‌ها نام بلند و عظیم و در پیشگاه خداوند آبرو دارند و همانطور که در دفاع مقدس از کشور و مردم دفاع کردند، امروز نیز از محور فرهنگی در برابر هجمه‌های دشمن حراست می‌کنند.

سهرابی بیان کرد: یادمان‌های شهدای گمنام باید محلی برای حضور کودکان و جوانان و همه اقشار مردم باشد و برنامه‌های فرهنگی با محوریت این اماکن معنوی برگزار شود تا همه مردم از برکات این شهدا بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری قلب مردم ایران هستند، گفت: بنده شاهد سلحشوری و دلاوری فرزندان این استان در دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها بودم و قدم شهید گمنام به این منطقه را به فال نیک می‌گیریم.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان گفت: طی امروز و فردا چهار یادمان‌ شهدای گمنام دفاع مقدس در شهرستان‌های خانمیرزا، بروجن و شهرکرد افتتاح می‌شوند که همزمان برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در شهرکرد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.