پزشکیان: هر حمله اسرائیل پاسخ متناسب خودش را دریافت خواهد کرد

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:26

به هرگونه حمله از سوی رژیم صهیونیستی پاسخ متناسب خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای پزشکیان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و تسلیت شهادت شهید یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش به مقام والای این فرمانده مجاهد و غیور و همه شهدای مظلوم فلسطین ادای احترام کرد.

رئیس جمهور همچنین در سخنانی با تأکید بر اینکه به هر حمله رژیم صهیونیستی پاسخی متناسب خواهیم داد، تصریح کرد: متأسفانه امروز آمریکا و کشور‌های اروپایی به عنوان حامیان اصلی رژیم صهیونیستی از هر جنایت ضدبشری این رژیم در نهایت وقاحت دفاع می‌کنند.

آقای پزشکیان با بیان اینکه مدعیانی که مدام دم از حقوق زنان، کودکان و حقوق انسانی می‌زنند در مقابل وحشی‌گری رژیم صهیونیستی چرا سکوت کرده‌اند، افزود: این جنگی نیست که با کشتن انسان‌ها پایان یابد بلکه با استقرار عدالت و با در نظر گرفتن حقوق انسان‌ها به پایان خواهد رسید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.