خدمت به مردم و رضایت شهدا و رهبری، هدف اجرای ماموریت‌های انتظامی

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:39
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همه تلاش ما در اجرای ماموریت‌ها، خدمت به مردم و کسب رضایت شهدا و رهبر معظم انقلاب است.
هدف از اجرای ماموریت‌های انتظامی، خدمت به مردم و رضایت شهدا و رهبری
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، سردار محمد کاظم تقوی در دیدار با خانواده شهید محرم و امنیت، «سرهنگ دوم هادی میرآبادی» با قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان نیشابور در مراسم مختلف وداع با این شهید گرانقدر، افزود: شهید میرآبادی، سرباز واقعی نظام و ولایت و خادمی خستگی ناپذیر برای مردم بود.
 
این مقام انتظامی در ادامه با بیان خاطراتی از شهید میرآبادی، تاکید کرد: در نگاهی عمیق به زندگی و اعمال و رفتار این شهید، متوجه می‌شویم که وی عاشق شهادت بود و همین عشق و ارادت وی باعث شد که در ماه محرم و قبل از شهادت با حضور بر سر مزار شهید، رزق شهادت خود را گرفت و در آستانه بازنشستگی به آرزوی دیرینه اش رسید.
 
سردار تقوی با ابلاغ پیام فرمانده کل انتظامی کشور به خانواده شهید میرابادی، اظهار داشت: سردار رادان از این شهید به عنوان رفیق و دوست واقعی دوران سخت و مصداق واقعی تلاش و عزم جهادی، یاد کرده است. 
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: افتخار داریم که امروز تنها پسر شهید در سنگر حوزه و در راه ترویج معارف و ارزش‌های دینی و فرهنگ شهادت تلاش می‌کند.
 
شهید هادی میرآبادی تیرماه امسال در عملیات خلع سلاح اشرار در روستای جیلوی نیشابور، بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.
 
خدمت به مردم و رضایت شهدا و رهبری، هدف اجرای ماموریت‌های انتظامی

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.