تشکیل ستاد تشییع نخستین شهیده ایرانی در لبنان

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:39
بانوی شهید شیرازی با شکوه و همراهی مردم به خاک سپرده خواهد شد.

تشکیل ستاد تشییع نخستین شهیده ایرانی در لبنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،نماینده ولی فقیه در استان فارس در دیدار با خانواده بانوی شهید، معصومه کرباسی گفت: علاوه بر تسلیت به خانواده این بانوی ایرانی، باید تبریک گفت که در راه دین خدا و مقاومت افتخار شهادت شامل او شد.
آیت الله لطف الله دژکام با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر ایستادن فارس بر قله افتخار ادامه داد: شهادت معصومه کرباسی نشان داد مردم فارس در همه زمینه‌ها در صحنه اند و شهادت در راه خدا را افتخار می‌دانند.
وی با بیان این که برای تشییع پیکر شهید معصومه کرباسی، ستادی در استانداری فارس تشکیل شده است افزود: چگونگی تشییع پیکر این بانوی شهید و برنامه‌های بزرگداشت او در ستاد مشخص و اعلام خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: درخواست‌های زیادی از دیگر شهر‌های کشور برای تشییع پیکر این بانوی شهید داشتیم که باید بر اساس برنامه ریزی، زمان تشییع در شیراز مشخص شود.
آیت الله دژکام ادامه داد: شهید معصومه کرباسی نماینده تفکر ایران در لبنان و ادامه دهنده مسیر شهدای این مرز و بوم برای حفظ اسلام و پیشبرد اهداف اسلامی بود.
بانوی شهید معصومه کرباسی، از نخبه‌های علمی کشورمان که با همسر لبنانی اش در بیروت زندگی می‌کرد، روز شنبه توسط پهپاد نیرو‌های صهیونیستی در کنار همسرش به شهادت رسید.
پیکر رضا عواضه دیروز در بیروت به خاک سپرده شد.
هر ۵ فرزند شهید کرباسی دیشب از بیروت به شیراز منتقل شدند

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.