صادرات ۴ هزار تُنی محصولات کشاورزی در لرستان

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:39
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در شش‌ ماهه اول سال جاری ۴ هزار و ۷۱۱ تُن محصولات کشاورزی به خارج از کشور صادر شده است.

صادرات ۴ هزار تنی محصولات کشاورزی در لرستانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با اشاره به صادرات محصولات کشاورزی گفت: در شش‌ماهه اول سال جاری ۴ هزار و ۷۱۱ تن محصولات کشاورزی به ارزش ۴۷۳ میلیارد تومان به خارج از کشور صادر شده است.

سید عماد شاهرخی افزود: گوجه‌فرنگی، فلفل رنگی، پودر آب‌پنیر، ماست، دوغ، پودر شیرخشک فاقد چربی، پای مرغ، پنجه مرغ دم‌نوش گیاهی مخلوط چای سیاه مرزه گیاه گل‌گاوزبان از جمله محصولاتی است که به خارج از کشور صادر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان مقصد صادرات محصولات کشاورزی را پاکستان، افغانستان، عراق و امارات عنوان کرد. 

به گفته شاهرخی سال گذشته هم ۵۸۱۲ تن به ارزش ۴۲۲ میلیارد تومان محصولات کشاورزی به خارج از کشور صادر شده است.

شاهرخی مقصد صادرات محصولات کشاورزی استان را کشور‌های روسیه، عراق، امارات، افغانستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ارمنستان، ویتنام، چین و هند عنوان کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.