دژاگه و شجاعی مدارک بیاورند تا پول‌شان را بدهیم | قبل از حکم مدیرعاملی هم آرامش داشتم

همشهری آنلاین سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:48
چند روز قبل بود که اعلام شد سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی تیم تراکتور تبریز به طور رسمی و با رای اعضای مجمع به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

مظفری زاده در همین ارتباط گفت وگویی را با همشهری آنلاین انجام داد که در ذیل می‌خوانید:

به نظر بعد از انتخاب رسمی شما به عنوان مدیرعامل تراکتور با آرامش بیشتری کارتان را دنبال می کنید اینطور نیست؟
خوشبختانه اینجا (باشگاه تراکتور) به شکلی است که آدم می‌تواند با آرامش کارش دنبال کند. یک فضای کاملا حرفه‌ای دارد. به هرحالا من چه الان و چه قبلش با آرامش داشتم کارم را انجام می‌دادم.

حالا برنامه‌تان برای ادامه راه با تیم تراکتور چیست؟
ما براساس همان برنامه‌ای که مشخص کرده بودیم و چارچوبی که هیات مدیره تعیین کرده‌اند داریم برنامه‌ها را جلو می‌بریم. ان شاءالله بتوانیم به نتیجه هم برسیم.

شرایط تراکتور تا اینجای فصل برایتان راضی کننده بوده است؟
خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و گفتم تمام تلا شمان را می‌کنیم که با دنبال کردن برنامه‌هایم و رفع نواقص فصل را به امید خدا با موفقیت‌های بیشتر ادامه دهیم.

تیم تراکتور امسال سوای مسابقات داخلی در بازی‌های آسیایی هم حضور دارد برای خود شما اولویت کدام است؟
هر بازی که قرار است انجام دهیم اولویت ما است و بازی به بازی و مرحله به مرحله جلو می‌رویم و همه جام‌ها برایمان اهمیت دارد.

در مورد رایی که برای بیرانوند از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد نظرتان چیست؟
باید چیزی که در اختیارات و چارچوب وظایف ما باشد در موردش حرف بزنیم. من نمی‌توانم در مورد این مساله اظهار نظر کنم. هر کسی باید وظایف خودش را انجام دهد. به هر حال ما آن کاری که مربوط به خودمان است را انجام می دهیم و مسایل را دنبال می‌کنیم.

شما خودتان داور بودید به طور کلی نظرتان در مورد داوری‌های چند هفته اخیر لیگ برتر چیست؟
گفتم من درباره آن چیزی که در چارچوب وظایف کاری خودم است صحبت می‌کنم و مسایل دیگر را می‌سپارم به هر کسی که در جایگاه خودش انجام وظیفه می‌کند. اما به هر حال امیدوارم همه اتفاقات به بهترین شکل بیفتد.

آیا قصد دارید بازیکنان جدیدی را جذب کنید؟
تیم ما کامل است اما اگر باشد تغییر و تحولی صورت بگیرد آنهم با نظر کادرفنی این مهم انجام می‌شود.

ماجرای طلب اشکان دژاگه و مسعود شجاعی چیست؟ قرار بود جلسه‌ای با حضور آنها و زنوزی مالک باشگاه برگزار شود تا تعیین تکلیف شود؟
صحبت از جلسه نبود. ما گفتیم هر کسی مطالبه‌ای دارد ما بررسی می‌کنیم.

با اشکان دژاگه که صحبت می‌کردیم او تاکید داشت من اسناد لازم را دارم و حاضرم در جلسه باشگاه تراکتور حاضر شوم اما زنوزی مالک باشگاه هم حضور داشته باشد. نظر شما در این باره چیست؟
اسنادشان را به باشگاه ارائه بدهند بررسی می‌کنیم.

یعنی جلسه را با حضور زنوزوی برگزار می‌کنید؟
هر کسی اسنادی مبنی برمطالبه دارد اسنادش را بیاورد ما بررسی می‌کنیم.

اشکان دژاگه گفته بود من فقط در صورتی در جلسه حاضر می شوم که آقای زنوزی هم در جلسه حضور داشته باشد.
گفتم هر کسی که مطالبه‌ای دارد اسنادش را بیاورد من بررسی کنیم.

در کل موضوع مطالبات اشکان دژاگه و مسعود شجاعی مدت‌هاست که از سوی این دو بازیکن سابق مطرح شده. برای باشگاه تراکتور بهتر نیست تکلیف این دو پرونده را روشن کند؟

گفتم و تاکید می‌کنم دوستان اسنادشان را بیاورند ما بررسی می‌کنیم. ما براساس اسناد و مدارک می‌توانیم اقدام کنیم. ان شاءالله این موضوع هم حل شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.