قهرمان ایران و آسیا علیه تیم بحران زده!

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:50
حساس ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر والیبال ایران در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر والیبال ایران تیم سایپا تهران میزبان فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان فصل قبل مسابقات است.

تیم سایپا در این فصل با سرمربیگری محمد ترکاشوند با وجود خریدهای خوبی که داشته، نتوانسته نتایج مطلوبی در چهار هفته قبلی کسب کند و تنها یک پیروزی سه بر دو مقابل پاس گرگان به دست آورده است. آنها هم اکنون وضعیت خوبی در جدول ندارند و برای آنکه وضعیتشان در جدول بدتر نشود حتما باید در این مسابقه به پیروزی برسند.

اما از طرف دیگر تیم فولاد سیرجان ایرانیان  با یک پیروزی روحیه بخش مقابل چادرملو اردکان به مصاف سایپا خواهد رفت. شاگردان بهروز عطایی با توجه به اینکه در هفته های گذشته یک‌بار با قرعه استراحت رو به رو شده اند تنها سه بازی در لیگ انجام داده اند که حاصل آن دو برد و یک شکست بوده است. این تیم با ترکیب کامل خود به مصاف سایپا خواهد رفت تا با کسب سومین برد خود را به جمع بالانشینان جدول اضافه کند. قطعا حضور ستاره‌هایی که در دو تیم حضور دارند به جذابیت بازی خواهند افزود.

ترکیب احتمالی سایپا تهران: فاضل پژومان، محمد امین حیدری، قاسم کارخانه، آرمین تشکری، متین احمدی، محمد بربست و محمدرضا حضرت پور

ترکیب احتمالی تیم فولاد سیرجان ایرانیان: علی رمضانی، سید محمد موسوی، محمد ولی زاده، اسماعیل مسافر، علی‌رضا عبدالحمیدی، علی حاجی پور و سیامک مرندی

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.