ورزش یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامت جسم و روح است

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:57
رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: تربیت بدنی و ورزش باعث ایجاد انگیزه و یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامت جسم و روح است.

 احمد زاهری امروز سه‌شنبه اول آبان ماه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان بر تقویت و توسعه فعالیت های مشترک آموزشی و پژوهشی با این اداره کل تأکید و تصریح کرد: همکاری در انجام دو طرح پژوهشی ، راه اندازی دفتر ورزش ،سلامت و تندرستی و انجام فعالیت های آموزشی از جمله این اقدامات جهاد دانشگاهی هرمزگان در تعامل با اداره کل ورزش ،جوانان می باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان اظهار کرد: در حوزه رسانه از ظرفیت قابل توجه ایسنا و ایکنا به عنوان دو خبرگزاری شاخص حوزه اطلاع رسانی و خبر در جهاددانشگاهی می‌توان برای ایجاد تعامل و هم‌افزایی با اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان بهره برد.

مظفر مهری‌خادمی -مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان- به ظرفیت‌های ورزش و جوانان و ارتباط آن مجموعه با دستگاه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی جوانان و ورزشکاران باید بطور جدّی و هدفمند کار کنیم و از ظرفیت جوانان و ورزشکاران که نقشی الگویی دارند در جهت اعتلاء رویکردهای اجتماعی بهره ببریم.

خادمی ضمن ابراز خرسندی از همکاری خوب اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام فعالیت‌های پژوهشی توسط جهاددانشگاهی در حوزه ورزش و جوانان شاهد تفاقات خوبی در استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اعلام همکاری جهاد دانشگاهی در حوزه ورزش و جوانان و پژوهش، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های ویژه هیات‌های ورزشی، آموزش مربیان ورزشی، برگزاری دوره‌های بازآموزی ویژه کارمندان دستگاه‌ها از دیگر حوزه‌های همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و جهاد دانشگاهی است.

به گزارش ایسنا، رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان همراه معاون و مدیران مجموعه ضمن دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان از تلاش‌ها، زحمات و خدمات این داره کل در استان تقدیر کردند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.