کشف و ضبط تعداد ۱۸۳ مرکز استخراج ماینر از سال ۱۴۰۰ تاکنون در زنجان

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 12:59
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: خوشبختانه با مساعدت نیروهای انتظامی خدمات ارائه برق را با کمترین دغدغه به همشریان ارائه می‌دهیم.

پیام جوادی امروز (سه‌شنبه یکم آبان ماه) در مراسم تقدی و تجلیل از فرماندهی انتظامی استان زنجان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش‌های جان‎ برکفان نیروی‌ انتظامی در تامین امنیت کشور، وضعیت صنعت برق را در شرایط حساس فعلی خطیر عنوان کرد و گفت: تأسیسات زیربنایی و توقف به خدمت‌رسانی به مردم همواره هدف دشمن بوده است.

وی از زحمات شبانه‌روزی حافظان امنیت ایران اسلامی تقدیر کرد و نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام، امنیت و بالندگی کشور دانست و افزود: حفاظت از سرمایه صنعت برق از اهمیت بالایی برخوردار است که در این خصوص باید از تک تک پرسنل نیروی انتظامی و پلیس ناجا که تاکنون ماموریت خود را به بهترین نحو انجام داده‌اند، صمیمانه قدردان هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: خوشبختانه با مساعدت نیروهای انتظامی خدمات برق را با کمترین دغدغه به مشترکان ارائه می‌دهیم و اگر از تخریب و سرقت شبکه، نگرانی نداریم مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی هستیم.

در ادامه مراسم، سردار محمد طراقیه، ضمن اشاره به اینکه حس هم‌افزایی و همکاری در رسیدن به هدف مشترک میان شرکت برق و نیروی انتظامی مطلوب است، گفت: فعالیت نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در تمام فصول و شرایط جوی گوناگون نشان از زحمات بسیار آنها برای خدمت‌رسانی مطلوب برای همشهریان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان ضمن قدردانی از نیروهای شرکت توزیع برق در گذر از پیک بار تابستان امسال، افزود: با توجه به ناترازی‌های انرژی موجود، گذر موفق از پیک بار سخت تابستان قابل تقدیر است.

وی ضمن استقبال از برپائی نمایشگاه جانبی آخرین دستاوردهای شرکت‌های توزیع نیروی برق استان زنجان در خصوص پیشگیری از سرقت انرژی برق، گفت: طراحی محیطی و فعالیت‌های ذهنی مفید و موثری در راستای پیشگیری از سرقت ادوات برق صورت گرفته که قابل تقدیر است.

طراقیه تصریح کرد: در هر زمینه‌ای که درک متقابل وجود داشته باشد، هم‌افزایی و همکاری نیز افزایش پیدا می‌کند و تعامل خوب بین یگان انتظامی با حراست شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نشان از درک متقابل در زمینه‌های مختلف حفاظتی و امنیتی صنعت برق است.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی در حفظ و امنیت و آرامش جامعه، گفت: تعامل و همکاری میان دستگاه‌های اجرائی و امنیتی می‌تواند به افزایش سطح امنیت اجتماعی و کاهش جرایم کمک کند؛ به‌طوری‌که با اقدامات امنیتی و راهکارهای مناسب پیشگیری از سرقت، آمار سرقت ترانس‌ها بطور قابل توجهی کاهش یافته که زحمات نیروی انتظامی در این زمینه کاملا محسوس است.

مرتضی محمدی با اشاره به اهمیت و تاثیر روشنایی معابر در برقراری و پایداری امنیت استان، اذعان کرد: بهینه‌سازی روشنایی معابر با هدف کاهش تلفات و رفع ناترازی انرژی برق از سال گذشته آغاز شده است و در این راستا طرح جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف ال‌ای‌دی ۴۰ وات با لامپ‌های پر مصرف ۱۱۰ و ۱۲۵ وات گازی روشنایی معابر شهر زنجان، یکی از طرح‌های زیرساختی شرکت توزیع برق در استان است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از عوامل ناترازی انرژی برق در کشور و در استان زنجان استفاده از ماینرها و رمزارزها هستند، خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۸۳ مرکز استخراج ماینر شناسائی و ۴۵۹۸ دستگاه ماینر نیز کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.