میزان بهره وری در اراضی گندم قزوین افزایش یافته است

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 13:06
قزوین-استاندار قزوین گفت: علی رغم عدم افزایش کاشت ولی میزان برداشت نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده و این نشان دهنده افزایش بهره وری در اراضی گندم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی در نشست تنظیم بازار که پیش از ظهر سه‌شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت استان در خصوص تولید و توزیع گوشت مرغ اقدام بسیار خوبی بود که در استان شکل گرفت و سبب حل چالش این امر شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه وضعیت بازار در برخی استان ها مخصوصاً در حوزه کالاهایی همچون مرغ و تخم مرغ با تنش روبرو بوده است، عنوان کرد: مدیریت این امر و آرامش حاکم بر بازار در قزوین و همراهی مردم ستودنی است.

اعلایی با اشاره به افزایش تولید گندم در قزوین تاکید کرد: علی رغم عدم افزایش کاشت ولی میزان برداشت نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده و این نشان دهنده افزایش بهره وری در اراضی گندم است.

استاندار قزوین بیان کرد: وجود باشگاه‌های ورزشی اسباب تأمین سلامت و عاملی برای کاهش آسیب‌ها در قشر جوانان است اما متأسفانه اجاره بالای باشگاه‌ها سبب تعطیلی باشگاه‌های استان شده و در خصوص تعیین قیمت اجاره این امکان باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی ابراز کرد: ۲۰۰ باشگاه بدنسازی در استان وجود دارد که محل تخلیه انرژی جوانان و عاملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند اما متأسفانه برخی به دلیل افزایش اجاره‌ها تعطیل شده‌اند که ما تأکید داریم مسئولین مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند و از تعطیلی این باشگاه‌ها جلوگیری کنند.

این مسئول در پایان گفت: برخی از این باشگاه‌ها درآمدهای کمی دارند و از سوی دیگر برخی از امکانات موجود در شهر تنها مناسب فعالیت باشگاه‌ها است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.