تمدید ارسال آثار به جشنواره عکس آریا

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 13:08
فرصت ارسال آثار به نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس آریا تا پایان روز ۱۴ آبان تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره، نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس آریا با همکاری فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار می‌شود و این رویداد برای نخستین‌بار در ایران به‌ دنبال تلفیق هنر عکاسی و استفاده از محصولات پتروشیمی در زندگی روزمره است که تاکنون عکاسانی از ۴۷ کشور آثار خود را در بخش های مختلف برای این رویداد ارسال کرده اند.

این رویداد در چهار بخش تأسیسات پتروشیمی، استفاده از محصولات پتروشیمی در زندگی روزمره، اسباب بازی و محیط زیست و طبیعت برگزار می‌شود و عکاسان و هنرمندان ایرانی و خارجی می‌توانند با مراجعه به سایت www.AryaAward.ir آثار خود را برای جشنواره ارسال کنند.

آثار این جشنواره از سوی هیات داوران مطرح ایرانی و بین‌المللی داوری می‌شود و عکس‌های برگزیده در یک کتاب ویژه منتشر خواهد شد و سپس در رویداد نمایشگاهی در شهرهای مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.