اعتراض خبرنگار سعودی به داور بازی با استقلال

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 13:15
خبرنگار معروف عربستانی که به باشگاه النصر نزدیک است، مدعی است که العین در بازی با الهلال از داوری متضرر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و النصر امروز در دیداری حساس از دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان به مصاف هم می‌روند. عبدالعزیز العصیمی، خبرنگار ورزشی و نزدیک به باشگاه النصر، پیام جالبی خطاب به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

او با کنایه به داوری دیدار شب گذشته العین و الهلال، مدعی شد تیم عربستانی که رقیب دیرینه و همشهری النصر است، از اشتباهات داوری سود برده است.

العصیمی در توییتی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: "همه موافق هستند که تیم العین از بازی دیروز و بابت داوری آسیب دید و این در دنیای فوتبال و با حضور انسان‌ها طبیعی است."

وی در ادامه توییت خود افزود: "از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا انتظار می‌رود که داوری‌ها را بهبود بخشند و داوران و تکنولوژی VAR را ارتقا دهند تا با استانداردهای اتحادیه‌های پیشرفته هماهنگ شوند."

العصیمی در پایان صحبت‌های خود گفت: "داوران آسیا سال‌هاست که تغییر نکرده‌اند و اسامی تکراری هستند؛ آقای نظمی از مالزی و آقای مخادمة از اردن برای رقابت‌های سطح نخبگان آسیا مناسب نیستند و شاید بتوان از آن‌ها در مسابقات سطح پایین‌تر استفاده کرد."

شایان ذکر است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است که ادهم مخادمة، داور اردنی، قضاوت بازی حساس میان النصر و استقلال را بر عهده بگیرد، که در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان برگزار می‌شود.

قرار بود بازی النصر و استقلال در تهران برگزار شود، اما به دلیل تحولات اخیر، کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور شد بازی را به یک زمین بی‌طرف منتقل کند.

2098297

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.