عدالت در بهره‌مندی از خدمات شهری در زنجان توسعه می‌یابد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 13:34
زنجان-رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مدعی شد: با رویکرد شورا و شهرداری عدالت در بهره‌مندی از خدمات شهری در زنجان توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مرادلو، ظهر سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: تک تک مشکلات شهروندان که از طرق مختلف به اطلاع شورا می‌رسد برای ما مهم است و اعضای شورا نشان دادند دغدغه شهر و شهروندان را دارند.

وی به حل مشکل شهروندان در بحث ترافیک تاکید کرد و گفت: برخی از چالش‌های شهر حاصل چند سال عقب ماندگی است اما با وجود محدودیت نیروی انسانی و بودجه، در حاشیه شهر و مناطقی که دیده نمی‌شد نیز عملیات عمرانی شکل گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه کوی پوشک ساخته شده و فاقد امکانات خدماتی و فضای سبز بود، تصریح کرد: با اراده شورا و شهرداری توانستیم زمینی را برای احداث فضای سبز و بازی آماده کنیم. وی با بیان اینکه در محله گویجگ‌آباد لازم بود راه دسترسی ایجاد و خدمات شهری ایجاد شود، عنوان کرد: در خیام و کوی تعاون تیز شاهد اقدامات عمرانی هستیم تا عدالت در برخورداری از امکانات شهری ایجاد شود.

مرادلو با اشاره به اینکه امسال بیشترین آسفالت ریزی را در اسلام‌آباد شاهد بودیم، ادامه داد: کانال زنجان رود نیز دغدغه چندین ساله زنجان برای مدیریت پساب شهری بود که ۱۵ درصد پیشرفت و بیش از ۳۶ میلیارد بودجه نیاز دارد.

وی از احداث پارک خانواده در غرب زنجان خبر داد و گفت: بیشترین مشکل در محور شهیدان کریمی تأمین برخی تأسیسات است و با تغییر مدیریتی جدید سرعت پیشرفت احداث این محور افزایش خواهد یافت.

رئیس شورای شهر زنجان ضمن درخواست از شهرداری برای آسفالت‌ریزی کمربندی خیام یادآور شد: ۷ دستگاه ون نیز به زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در خصوص سرویس مدارس در مدت یک ماه گذشته تلاش شده مشکلات به صفر برسد، ابراز کرد: عملکرد سرویس‌ها پایش می‌شود و بیشتر گلایه شهروندان این بود که شهرداری پاسخگوی تماس‌ها نیست.

مرادلو تعداد شرکت‌های حمل و نقل برای جابه‌جایی دانش‌آموزان را ۱۶ مورد برشمرد و گفت: ۱۴۲۳ دستگاه تخصیص یافته و تعداد درخواست‌های ثبت شده ۱۵ هزار و ۵۸۱ نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۳ برای ثبت شکایات در اختیار شهروندان قرار داد، تصریح کرد: قیمت سرویس‌ها بر اساس مصوبه شورا و با در نظر گرفتن مسیرها در سامانه مشخص است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.