انگشت اتهام هواداران پرسپولیس به سوی درویش!

افکار نیوز سه شنبه 01 آبان 1403 - 13:35
حال مشکل بزرگ پرسپولیس در بازی‌های سطح بالا نداشتن ستاره‌هایی است که گره بازی را باز کنند.

 اتفاقات دیدار مقابل الاهلی بار دیگر برای پرسپولیس تکرار شد و در شبی که پرسپولیس نمایش خوبی داشت و موقعیت‌های فراوانی را از دست داد، نتوانست با امتیاز از بازی مقابل السد خارج شود و دومین شکست سرخ پوشان در لیگ نخبگان آسیا رقم خورد. پرسپولیس چند غایب بزرگ در این بازی داشت و تا حدودی دست گاریدو بسته بود.

با این حال مشکل بزرگ پرسپولیس در بازی‌های سطح بالا نداشتن ستاره‌هایی است که گره بازی را باز کنند و به اصطلاح فوتبالی‌ها بازی در بیار باشند. از ابتدای فصل نقل و انتقالات، هواداران پرسپولیس و کارشناسان فوتبال معتقد بودند این تیم نیاز به یک وینگر راست در حد اورونوف دارد.

یک مهاجم چارچوب شناس و گلزن مثل لوکادیا می‌خواهد و به یک‌هافبک وسط بازیساز هم نیاز دارد. پرسپولیس در خطوط مختلف بازیکنان زیادی دارد ولی بازیکنی که در دیدارهای سخت و بزرگ بتواند گره از کار این تیم باز کند، ندارد. گاریدو در بازی مقابل السد مجبور شد از علیپور به عنوان وینگر راست استفاده کند و به ژوائو در نوک خط حمله بازی دهد که این بازیکن اصلا عملکرد خوبی نداشت و توپ‌های زیادی را خراب کرد.

 

 

واقعیتی که پرسپولیسی‌ها باید بپذیرند این است که این تیم هرچقدر در لیگ داخلی خوب است و می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد، در لیگ نخبگان آسیا نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد و حتی در صورت صعود به مرحله بعد هم مقابل غول‌های آسیایی که تا دندان مسلح هستند و از بهترین تیم‌های اروپایی بازیکن می‌خرند، قطعا به مشکل خواهد خورد. پرسپولیس برای موفقیت در آسیا بسته نشده و این موضوع همیشه باعث انتقاد هواداران از درویش بوده است. انتقادی که به نظر می‌رسد بیجا نبوده و تیم مدیریتی پرسپولیس برای موفقیت در لیگ نخبگان آسیا یارگیری نکردند. خیلی‌ها می‌گویند رقابت با تیم‌های عربستانی مثل النصر، الاهلی و الهلال نشدنی است ولی واقعیت این است که این تیم‌ها شکست می‌خورند.

همانطور که پرسپولیس فصل قبل و در همین فصل در خاک عربستان تا آستانه شکست دادن النصر و الاهلی با همه ستاره‌هایشان رفت و اگر یک مهاجم ششدانگ در ترکیب پرسپولیس بود، هر دو دیدار به نفع قرمزها به پایان می‌رسید. هر چند هنوز ۵ بازی برای این تیم مانده و سرخ پوشان می‌توانند امیدوار باشند که با کسب امتیازات لازم راهی مرحله بعد شوند.  

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.