تماس‌های مداوم سرمربی دورتموند با ستاره رئال مادرید

افکار نیوز سه شنبه 01 آبان 1403 - 13:35
سرمربی دورتموند: با این ستاره رئال مادرید هر روز صحبت می‌کنم!

نوری شاهین سرمربی بوروسیا دورتموند فاش کرده که به‌طور مرتب با آردا گولر ستاره جوان رئال مادرید در تماس است. گولر، همانند شاهین در جوانی، بزرگ‌ترین امید جوان فوتبال ترکیه است. شاهین نیز در جوانی از دورتموند به رئال مادرید رفت، هرچند که سنش از گولر بیشتر بود و این دو رابطه خوبی با یکدیگر دارند.

در آستانه بازی حساس رئال مادرید و دورتموند، نظر شاهین را در مورد این بازیکن ۱۹ ساله پرسیدند.

او گفت: «نظر من درباره او بسیار مثبت است و امیدوارم که با مادرید و ترکیه عناوین زیادی کسب کند. آردا هم مانند دیگران در مادرید باید برای کسب دقایق بازی تلاش کند. او در حال حاضر خوب عمل می‌کند و گل‌های تعیین‌کننده‌ای می‌زند. من هر روز با آردا گولر صحبت می‌کنم؛ او مثل برادر کوچک من است. امیدوارم آینده‌اش بسیار خوب باشد.»

در آستانه تقابل تیمش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، شاهین به استادیومی برگشت که در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ به مدت یک سال تحت هدایت ژوزه مورینیو در آنجا بود، هرچند این دوره به دلیل مصدومیت‌ها به شدت مختل شد. او سپس به‌طور قرضی به لیورپول پیوست.

شاهین در این باره گفت: «بازی برای مادرید همیشه رویای من بود. حتی اگر به خاطر مصدومیت‌هایم من را خرد کردند، اما این دوران بسیار متفاوت بود. پسرم در این شهر متولد شد. من افتخار حضور در این استادیوم را دارم. این برای من خیلی مهم است. اینجا همیشه خاص خواهد ماند، نه تنها به خاطر فوتبال، بلکه به خاطر خانواده‌ام.»

گولر نیز در آغاز کارش در مادرید با دشواری‌هایی مواجه شد و به‌دلیل مصدومیت شش ماه اول را از دست داد، تا اینکه بالاخره در اوایل سال ۲۰۲۴ به آمادگی رسید. او در مراحل پایانی فصل دقایق بازی کسب کرد و امسال سه بار به‌طور ثابت در ترکیب بود و در مجموع ۲۹۱ دقیقه در ۱۰ بازی به میدان رفت. کارلو آنچلوتی نیز گفته که از پیشرفت او راضی است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.