تبدیل شدن شهدای مقاومت به «اسطوره» برای صهیونیست‌ها خطرناک تر است

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 13:44
قزوین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی گفت: تبدیل شدن شهدای مقاومت به «اسطوره» از زنده ماندن آنان برای صهیونیست ها خطرناک تر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی اظهار کرد: محور مقاومت هر چند پیشرفت و توسعه خود را مدیون از جان گذشتگی ها و ایثار رهبران، فرماندهان و رزمندگان خود است اما متکی به یک شخص نیست.

وی افزود: بدون تردید ترور شهید سید حسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و شهید یحیی السنوار در کوتاه مدت برای جبهه مقاومت خسارت محسوب می شود اما در بلند مدت به برکت خون این شهیدان این جبهه قوی تر و با صلابت تر از قبل ظاهر خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر شهیدان مقاومت دیروز به عنوان رهبر و راهنما برای جبهه مقاومت و آزادگان جهان مطرح بودند امروز به اسطوره تبدیل شده اند و این برای صهیونیست ها خطرناک تر از زنده بودن دنیوی این عزیزان است.

امیر محمد شفیعی گفت: به طور قطع در آینده نه چندان دور با الگوگیری از رشادت ها و بصیرت این بزرگواران شاهد تکثیر نصرالله ها، هنیه ها و سنوارها در جهان علیه ظلم و استعمار صهیونیست ها و هم پیمانان آنان خواهیم بود.

ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به خوبی از ظرفیت جبهه مقاومت آگاهی دارد و تمامی ادعاها مبنی بر پایان کار این جبهه و یا تضعیف شدن آن یک جنگ روانی است و به اذن الله آینده برای حزب الله خواهد بود و خفت نصیب صهیونیست ها خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.