ضربات کاری مقاومت به اشغالگران درغزه/ هلاکت یک نظامی صهیونیست

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 13:46
مبارزان مقاومت فلسطین امروز نیز ضربه های سختی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده و نظامیان و تجهیزات آنها را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقاومت فلسطین به وارد کردن ضربات مهلک به اشغالگران ادامه می دهد.

در این راستا قسام یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D۹ را در خیابان الصفطاوی در شمال غزه با یک بمب هدف قرار داد. همچنین نیروهای حماس دو بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D۹ را در محله الفالوجا در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ و بمب شواظ هدف قرار دادند.

مبارزان گردانهای قسام یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D۹ را در منطقه الفالوجا در غرب جبالیا در شمال نوار غزه با راکت تاندوم هدف قرار دادند.

همچنین قسام اعلام کرد که مبارزانش گروهی ۱۲ نفره از نیروهای پیاده دشمن صهیونیستی را در منطقه الفالوجا در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با یک بمب ضدنفر هدایت شونده هدف قرار دادند که دشمن به کشته شدن فرمانده تیپ ۴۰۱ و مجروحیت شدید چند نظامی دیگر از جمله فرمانده یک گردان در این عملیات اذعان کرده است.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یکی از نظامیان گردان ۵۰ تبپ ناحال در حادثه‌ای عملیاتی در نزدیکی غزه کشته شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.