رزمایش نصرت حزب الله: حمایت از جبهه مقاومت در مازندران

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 13:58
معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری رزمایش نصرت حزب الله در استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام درخشنده، معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در حاشیه جلسه ستاد تبلیغات جنگ که در سالن شهدای این اداره کل برگزار شد از برگزاری رزمایش نصرت حزب الله در این استان توسط مساجد ، هیئات مذهبی ، موسسات و مراکز قرآنی خبر داد.

وی افزود: همزمان با بزرگداشت هفتمین روز شهادت فرمانده شجاع و سرافراز محور مقاومت شهید یحیی سنوار ، رزمایش جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به محور مقاومت با عنوان نصرت حزب الله در سراسر استان مازندران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده ادامه داد : مساجد، هیئات مذهبی ، موسسات و خانه های قرآن، بقاع متبرکه و محلات و روستاها روز پنج‌شنبه 3 آبان ماه از متولیان این رزمایش هستند .

وی با اشاره به افتتاح مرکز حمایت از حزب الله در استان و برخی شهرهای استان از جمله بابلسر و بهشهر خاطر نشان کرد: هدف از راه اندازی این مرکز دریافت کمک های مردمی ، دریافت ایده های مردمی در جهت تقویت و گسترش کمک رسانی به امت مسلمان و مظلوم فلسطین و لبنان و هر زمینه و فرصتی برای اجرای فرمان جهاد ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، است. 

اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اجرای پویش نصرت حزب الله ، علاوه بر تقدیر و تشکر از مردم غیور و شهید پرور دیار علویان جهت اعطای کمک های نقدی خود به جبهه مقاومت، دعوت می‌کند تا با ارسال فیش واریزی کمک های خود به نام کاربری @omur_farhangi 09018300292 در پیام رسان ایتا ، به نیت شما زیارت نیابتی در مشاهده مشرفه کربلا، نجف، مدینه منوره و مسجدالحرام ، انجام خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.