حق با کارلتو بود/ امباپه یعنی مسی: چه کسی گفته باید بدود!

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 14:06
آلوارو بنیتو بازیکن سابق رئال که مقطعی مربی نوجوانان باشگاه بود از تصمیم کارلو آنچلوتی در مورد امباپه دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی لیگ قهرمانان مقابل بروسیا دورتموند درباره بحث این که کیلیان امباپه باید بیشتر بدود یا کمتر صحبت کرد.

این مربی ایتالیایی به وضوح توضیح داد که از مهاجم فرانسوی چه انتظاری دارد: «از او می‌خواهم که گل بزند، ترجیح می‌دهم گل بزند تا اینکه پرس کند. پست مهاجم مرکزی تغییر نکرده است، از او همان چیزی را می‌خواهم که از کریم بنزما می‌خواستم. باید خوب در موقعیت گل قرار بگیرد و هوشیار باشد هر بار که توپ را به دست می‌آوریم، یک انتقال سریع انجام دهد.»

بنیتو که از 1995 تا 2022، در باشگاه رئال مادرید بود، از کارلتو دفاع کرد: «اگر امباپه 40 گل بزند و بسیار تعیین کننده باشد، مشکلی ایجاد نخواهد شد. او مثل 007 (جیمز باند) است، مجوز دارد که ندود، مانند رونالدو نازاریو یا مسی، که در مقاطع خاصی از فصل در دویدن‌ها صرفه‌جویی می‌کرد تا تازه نفس باشند. این موضوع در فوتبال جدید نیست.»

بنیتو ادامه داد: «اگر وینیسیوس و امباپه، همانطور که می‌بینیم، در کارهای دفاعی مشارکت کمتری داشته باشند، باید در کارهای هجومی خودشان را نشان دهند. اگر گل بزنند، همه سکوت می‌کنند و هیچ‌کس چیزی نمی‌گوید. اما اگر از تلاش‌های دفاعی صرف‌نظر کنی و در برابر دروازه حریف هم پراشتباه باشی، انتقادات طبیعی خواهد بود.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.