اکثر صهیونیست‌های آواره قصد بازگشت به شهرک‌ها را ندارند

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 14:08
براساس یک نظرسنجی در اراضی اشغالی، نیمی از آوارگان صهیونیست در جنوب و ۷۰ درصد آوارگان شمال فلسطین اشغالی قصد بازگشت به شهرک‌هایشان را ندارند.

به گزارش ایسنا، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نتایج یک نظرسنجی را منتشر کرد که براساس نتایج آن نیمی از صهیونیست‌های آواره جنوب و ۷۰ درصد آوارگان شمال فلسطین اشغالی قصد بازگشت به شهرک‌هایشان را ندارند.

به دنبال عملیات طوفان الاقصی حماس علیه رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان صهیونیست غلاف غزه مجبور شدند خانه‌هایشان را به دلیل حملات مقاومت فلسطین ترک کنند.

حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی نیز شهرک‌نشینان را وادار به ترک منازلشان کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیستی تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.