محسن رضایی: جنایات امروز اسرائیل حتی بدون «طوفان الاقصی» هم رخ می‌داد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 14:15
فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی گفت: اتفاقاتی که از سوی رژیم صهیونیستی در حال رخ دادن است از چندین سال پیش برنامه‌ریزی‌شده و قرار بود پس از عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل رخ دهد.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی دبیر در دیدار با مداحان و نمایندگان هیئات کشور با تاکید بر اینکه بر فتنه بزرگ غزه و حوادث جاری منطقه باید به درستی تبیین شود، اظهار کرد: فتنه آمریکایی صهیونیستی که از غزه شروع شده و اکنون به لبنان رسیده، حادثه‌ای عمیق و برنامه‌ریزی شده است. غزه و لبنان علاوه‌بر دفاع از کیان خود، خط مقدم دفاعی و خاکریز اول محور مقاومت هستند.

وی افزود: اگر جلوی این فتنه در لبنان و غزه گرفته نشود، همانطور که امروز به لبنان کشیده شده است به عراق و سوریه و ایران و کل غرب آسیا تسری می‌یابد، فلذا این فتنه بزرگ باید برای مردم و دولت‌های منطقه تبیین شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: حتی اگر طوفان الاقصی هم اتفاق نمی‌افتاد این جنایات و نسل‌کشی‌ها انجام می‌شد چراکه صهیونیست‌ها به نژادپرستی و رویای نیل تا فرات فکر می‌کنند و با این تفکر که پدران ما چندهزار سال پیش در این نقطه زندگی کرده‌اند، می‌خواهند مردم و صاحبان این سرزمین‌ها را بیرون کنند.

رضایی با بیان اینکه طرح «پیمان ابراهیم» در دوران ترامپ برای عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل بود تصریح کرد: در این طرح هیچ نقش و موجودیتی برای فلسطین، لبنان، یمن، سوریه و عراق قائل نبودند و اگر ترامپ در دور دوم رئیس‌جمهور و پیمان ابراهیم امضا می‌شد همین اتفاقات رخ می‌داد و اسرائیلی‌ها کار غزه و کرانه باختری را یکسره می‌کردند.

وی گفت: اتفاقاتی که از سوی رژیم صهیونیستی در حال رخ دادن است از چندین سال پیش برنامه‌ریزی‌شده  است و قرار بود پس از عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل اتفاق بیفتد و این ساده‌انگاری است که گمان کنیم عملیات طوفان الاقصی عامل این حوادث است.


رضایی تاکید کرد: دشمنی‌هایی که رژیم صهیونیستی چه قبل از انقلاب و چه پس از انقلاب در حق مردم ایران و این سرزمین کرده‌ چیزی کم از ظلمی که به فلسطین کرده‌اند، ندارد. صهیونیست‌ها دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند، توافقنامه برجام را با دست ترامپ پاره کردند و آمریکا و اروپا را در تحریم‌های اقتصادی علیه ما تشویق و تحریک کردند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.