۱۰۰ سری جهیزیه در بروجرد توزیع می‌شود

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 14:15
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: در روزهای آینده ۱۰۰ سری جهیزیه بین مددجویان تحت پوشش توزیع خواهد شد.

محمد پیرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این کالاها از محصولات داخلی و با قیمت دولتی خریده شده و در مقایسه با قیمت‌های آزاد، هزینه کمتری برای خرید آن‌ها صرف شده است. این جهیزیه‌ها در راستای تسهیل ازدواج، به فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اهدا می‌شود و شامل چند قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون و اجاق‌ گاز است.

وی بیان کرد: ترویج ازدواج آسان در جامعه موجب می‌شود جوانان به شکل ساده‌تری زندگی مشترک خود را آغاز کنند و با مشکلات کمتری روبه‌رو باشند.

او ادامه داد: امسال خدمات مشاوره‌ای رایگان در حوزه‌های مختلف به ۱۷۵۴ مددجوی کمیته امداد این شهرستان ارائه شد. در این مدت ۹۸۱ مددجو در حوزه مشکلات روانی و خانوادگی مشاوره گرفتند و ۱۵۳ نفر مشاوره قبل از ازدواج و ۶۲۰ نفر خدمات مشاوره‌ای مراکز کمیته امداد شهرستان بروجرد را گرفتند. در مدت یادشده ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.