سوخت یارانه ای از مسیر قاچاق بازگردانده شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 14:20
همدان ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: سوخت یارانه‌ای از مسیر قاچاق بازگردانده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه یونسی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده حمل پنج هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام حمل کالا قاچاق را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

یونسی گفت: همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت سه میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی همدان پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک کامیونت در محور همدان به ساوه، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.