نشست شورای شهر کرمانشاه بازهم رسمیت نیافت

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 14:42
کرمانشاه- نشست شورای شهر کرمانشاه بازهم رسمیت نیافت تا هیات رییسه شورا همچنان بلاتکلیف بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست فوق العاده شورای اسلامی شهر که در روزهای گذشته به دلیل عدم حضور برخی از اعضا برگزار نشده بود باز هم بی نتیجه ماند تا بلاتکلیفی شورا و هیأت رئیسه آن همچنان پا برجا بماند.

پیش از ظهر سه شنبه در آخرین مهلت استاندار و فرماندار کرمانشاه به شورای شهر برای تعیین تکلیف هیأت رئیسه شورا نشست فوق العاده شورا با دستور انتخاب هیأت رئیسه برگزار شد.

در این نشست خسرو زرافشانی، پوریا فخری، کامران ملکی، سالار احمدزاده، علی فتاحی طهنه، هاشم درویشی، رسول آزادی، احسان احسانی، احسان حیدریان، سیدپیمان موسوی، سیدمیثم موسوی اجاق و سیدحجت موسوی اجاق (۱۲ نفر) حضور داشتند و این در حالی است که تعداد اعضای شورای شهر کرمانشاه ۱۱ نفر باید باشد.

در این نشست اختلاف بر سر حضور علی فتاحی طهنه و خسرو زرفشانی بود.

با توجه به اینکه سلب عضویت خسرو زرافشانی با پایان حکم سلب عضویت یک ساله سیدحجت موسوی اجاق همزمان شده بود، علی فتاحی طهنه که به عنوان عضو علی‌البدل جایگزین موسوی‌اجاق شده بود، همچنان در شورای شهر کرمانشاه اما به عنوان جایگزین خسرو زرافشانی باقی ماند و فرمانداری کرمانشاه نیز برای جلسه امروز دعوتنامه‌ای را برای وی ارسال کرده بود و از طرف دیگر روز گذشته دستور موقت برای بازگشت خسرو زرافشانی در سامانه ثبت شده و این عضو شورا نیز امروز در جلسه حاضر شده و بنابراین تعداد اعضا به ۱۲ نفر رسید که بر اساس قانون امکان انتخاب هیئت رئیسه وجود نداشت.

در حالی که آخرین فرصت اعلامی از سوی استاندار و فرماندار کرمانشاه به شورای شهر برای تعیین تکلیف هیأت رئیسه اعلام شده بود باید منتظر ماند و دید مقصر عدم برگزاری این نشست چه کسی بوده و برخورد هیأت حل اختلاف با وی چگونه خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.