رونمایی از اولین ۱۰۰ امتیازی لیگ برتر والیبال ایران

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 14:44
یک دریافت کننده قدرتی گوی سبقت را از قطر پاسور ها ربوده است.

به گزارش "ورزش سه"، چهار هفته از لیگ برتر والیبال ایران در یک چشم به هم زدن گذشت و تمامی تیم‌ها تا پایان این هفته هم به پیروزی رسیدند و شکست را متحمل شدند تا خط تیره‌ای در لیگ باقی نماند.

در بخش امتیازآوران لیگ برتر والیبال ایران تا پایان هفته چهارم امیرحسین ساداتی، دریافت کننده قدرتی تیم گیتی پسند اصفهان توانسته با کسب صد امتیاز در رتبه اول قرار بگیرد و گوی سبقت را از قطر پاسورها برباید. نفر دوم این لیست پوریا یلی، قطر پاسور از سپهر صدرا مشهد با هشتاد و پنج امتیاز است که اختلاف پانزده امتیازی با ساداتی دارد.

یونس قلیچ نیازی از طبیعت اسلامشهر، محمد بربست از سایپا تهران، مهدی رضایی از پاس گرگان، سلیم چپرلی از پاس گرگان و آفاق خان از مس رفسنجان به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند و می‌توانند در هفته‌های آینده رتبه نخست را از امیرحسین ساداتی بگیرند.

2098336

همچنین امیرحسین ساداتی، دریافت کننده قدرتی گیتی پسند اصفهان در بخش حمله با هشتاد و چهار امتیاز و‌ ثبت آمار موفقیت پنجاه و سه درصدی رتبه نخست را در این بخش از آن خود کرده است تا فعلا ستاره بی‌چون چرای خط اول حمله در لیگ باشد.

فدراسیون والیبال ایران از اواسط فصل گذشته با گذاشتن آمار و ارقام لیگ سعی در رقابتی کردن لیگ برتر والیبال ایران کرده است و امسال نیز با توجه به اینکه روبرتو پیاتزا و کمکش توماس ساملوو هنوز به ایران نیامده‌اند این آمار می‌تواند ملاک خوبی برای دعوت بازیکنان باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.