آبگرفتگی پل های آبنما در فومن و سیاهکل/ آماده باش اکیپ ها برای عصر و شب

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 14:47
مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از آبگرفتگی پل های آبنما در دو شهرستان فومن و سیاهکل خبر داد و گفت: از مردم انتظار داریم از رودخانه ها و مسیل ها فاصله بگیرند.

محمدرضا حق بین امروز، اول آبان ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش های شدید و رگباری در استان گیلان از ۴۸ ساعت اخیر، اظهار کرد: بارش ها تا فردا ادامه دارد و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها هست.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ثبت بارش ۱۵۸.۴ میلیمتری باران در ایستگاه آبکنار انزلی بودیم، افزود: این حجم از بارش ظرف مدت چند ساعت اتفاق افتاد.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان از آبگرفتگی پل های آبنما در دو شهرستان فومن و سیاهکل خبر داد و بیان کرد: برای جلوگیری از حادثه، اقدام به مسدود کردن این پل ها تا زمان فروکش آب رودخانه کردیم.

حق بین با بیان اینکه گزارشی از مشکل بارش برف در ارتفاعات نداریم، یادآور شد: ارتفاع برف در ایستگاه اسب وونی  به پنج سانت رسیده است.

وی اضافه کرد: چند مورد آبگرفتگی معابر و منازل شهری در برخی از شهرستان ها گزارش شد که سریعا اقدام به رفع آن کردیم.

این مقام مسئول از احتمال بارش های سیل آسا طی عصر و شب به ویژه در غرب گیلان خبر داد و گفت: کلیه اکیپ های خدمات رسان در حالت آماده باش هستند و ماشین آلات راهداری پای کار است لذا از مردم انتظار داریم از رودخانه ها و مسیل ها فاصله بگیرند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.