فراخوان کمیته‌های مقاومت به خیزش مردمی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 14:58
مقاومت فلسطین با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در میدان نبرد، ملت فلسطین را به تشدید مقاومت و امت اسلامی را به تظاهرات در میدان‌ها و اطراف سفارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن فراخواند.

به گزارش ایسنا، کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کردند: جنگ نسل‌کشی، پاکسازی نژادی و گرسنگی دادن توسط گروه‌های جنایتکار صهیونیستی در شمال نوار غزه و در مقابل دیدگان جهانیان انجام می‌شود.

این کمیته‌ها در بیانیه خود تاکید کردند: دشمن جنایتکار صهیونیستی که در میدان نبرد ناتوان است، با شلیک چندین تُن گلوله و موشک‌های آمریکایی، خون مردم را می‌ریزد و دست به سلاخی می‌زند.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، کمیته‌های مقاومت فلسطین در ادامه از امت اسلامی و تمامی آزادگان جهان خواست اقدام فوری را در پیش گرفته و در تمامی پایتخت‌ها و شهرها به میدان‌ها بیایند و سفارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای غربی را که از رژیم اشغالگر حمایت می‌کنند، به محاصره درآورند.

همچنین این کمیته‌ها مردم فلسطین در همه نقاط را به انقلاب، خیزش و تشدید مقاومت فراخواند.

در همین حال جنبش حماس پس از درخواست برای تظاهرات مردمی در برابر سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در سراسر جهان، کمپین رسانه‌ای را در حمایت از این جنبش راه‌اندازی کرده است.

جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: از همه نهادها و فعالان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و موسسات رسانه‌ای عربی و بین‌المللی می‌خواهیم که روی کمپین محاصره سفارت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی که در فضای دیجیتال به منظور محکوم کردن کشتارها در شمال نوار غزه در حال راه‌اندازی است، متمرکز شوند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.