۱۳ آبان فرصتی برای بیان جنایات جبهه استکبار در کشتار مردم غزه

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 15:00
یزد - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: یوم الله ۱۳ آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار در زمینه‌ کُشتار مردم بی‌دفاع غزه است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل دهستانی در نشست ستاد بزرگداشت روز ۱۳ آبان، با اشاره به اینکه در مقطع حساسی قرار داریم و عملاً در جنگ با استکبار و جنگ با رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل هستیم، گفت: گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار در کُشتار مردم بی‌دفاع غزه است که باید تلاش کنیم در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری، تولید محتوا و برگزاری یک مراسم باشکوه از این فرصت برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار استفاده کنیم.

دهستانی به آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به نقشه‌های شوم آمریکا به‌ویژه در ایامی مثل ۱۳ آبان تأکید کرد و افزود: در حال حاضر توطئه‌های این استکبار جهانی علیه نسل جوان کشور است و این موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان به خصوص آموزش و پرورش برای ایجاد روحیه حماسی و استکبار ستیزی در بین دانش آموزان قرار گیرد. وی همچنین بر حضور پرشور و انقلابی آحاد مردم در کنار دانش آموزان و دانشجویان و ایجاد فضای حماسی و استکبار ستیزی در این مراسم تاکید کرد.

در این نشست ضمن بررسی چگونگی برپایی برنامه‌های ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها در استان پرداختند.

نشست ستاد بزرگداشت روز ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» باحضور آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، اسماعیل دهستانی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، سعید رستگاری مدیرکل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری و جمعی اعضای این ستاد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.