آسیاتک، عملیات عمرانی فیبر نوری در گراش و شیرود را آغاز کرد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 15:04
آسیاتک به تازگی عملیات عمرانی برای توسعه شبکه فیبر نوری را در دو شهر گراش و شیرود آغاز کرده و قرار است بیش از ۱۴ هزار خانوار را در این شهرها به فیبر نوری متصل کند.

اتصال بیش از ۱۴ هزار خانوار در گراش و شیرود

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، این شرکت توسعه شبکه فیبر نوری در دو شهر جدید از استان‌های فارس و مازندران را آغاز کرده است. آسیاتک عملیات عمرانی در شهرهای گراش و شیرود را از ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ کلید زده و متعهد شده بیش از ۱۴ هزار خانوار را در این دو شهر به فیبر نوری متصل کند.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک از ۱۷ مهرماه تاکنون بیش از هفت کیلومتر حفاری در شهرهای گراش و شیرود انجام داده است.

آسیاتک، عملیات عمرانی فیبر نوری در گراش و شیرود را آغاز کرد

 اتصال بیش از ۱۷ هزار خانوار به فیبر نوری
امروز  حدود ۱۷ هزار و ۱۰۰ خانوار ایرانی در شهرهای مختلف ایران از خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک بهره می‌برند.  همچنین این شرکت براساس الحاقیه پروانه unsp که تابستان سال جاری ابلاغ شده، متعهد شده است امکان اتصال۳۰۰ هزار خانوار را به شبکه فیبر نوری و اینترنت فوق سریع، تا پایان ۱۴۰۳ برقرار کند.

آسیاتک، عملیات عمرانی فیبر نوری در گراش و شیرود را آغاز کرد

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.