آغاز پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه موج کیش

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 15:13
پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه موج کیش با معرفی بهروز نشان به عنوان دبیر این رویداد آغاز شد.

بهروز نشان سابقه داوری در جشنواره‌های ایتالیا، پاناما و اسپانیا و تهیه کنندگی آثار پسران دریا و "کیارستمی و عصای گمشده را در کارنامه خود دارد.

علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش امروز سه شنبه اول آبان ماه، در نشست با بهروز نشان، به برگزاری جشنواره‌های یامال، نی انبان و تئاتر کافه ساحل اشاره کرد و گفت: در حوزه فیلم کوتاه نیز جشنواره موج یکی از این رویدادهای ارزشمندی است که با پیگیری‌های انجام شده دوباره برقرار شده است.

 فاطمیان پور افزود: اختتامیه این رویداد ۱۰ اردیبهشت سال آینده همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود تا شرکت کنندگان زمان کافی برای ساخت و ارائه آثار را داشته باشند.

دبیر برگزاری این رویداد نیز گفت: جشنواره فیلم کوتاه موج در دو بخش ملی و بین المللی با محوریت موضوعات خانواده، خلیج فارس، ایران، ایثار و شهادت، محیط زیست، کیش، نشاط اجتماعی و بخش ویژه غزه برگزار می‌شود.

در پایان این نشست حکم دبیری جشنواره فیلم کوتاه موج کیش به بهروز نشان اعطاء شد.

فراخوان شرکت در این رویداد هفته‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.