تزوس با اتنا و پندل در نوبیتکس لیست شد!

اقتصادنیوز سه شنبه 01 آبان 1403 - 15:19
تزوس، اتنا و پندل سه رمزارز جدیدی است که در «نوبیتکس» لیست شده و می‌توانید در دو بازار ریالی و تتری آن‌ها را خرید و فروش کنید.

رپرتاژ آگهی: تزوس توکن بومی شبکه‌ای که به همین نام است که به علت مکانیزم‌های داخلی‌ای که برای ارتقای شبکه دارد، به شهرت رسیده است. اتنا روی بلاکچین اتریوم توسعه یافته و موتور پیشران پروژه یک استیبل کوین به نام USDe محسوب می‌شود. پندل هم نام ارز دیجیتال بومی پلتفرمی به همین نام است که در حوزه ییلد فارمینگ فعالیت می‌کند. در ادامه جزئیات بیشتری در مورد این سه رمزارز را با هم مرور می‌کنیم. 

 تزوس از سوئیس

تزوس با نام اختصاری (XTZ) در حال حاضر با عددی بیش از 700 میلیون دلار، صد و یکمین رمزارز جهان از نظر میزان ارزش بازار است. قیمت این رمزارز در زمان عرضه یعنی شش سال پیش در حوالی سه دلار بود، در اواخر سال 2021 تا مرز 8 دلار رفت و در حال حاضر در بازه‌ای کمتر از یک دلار در نوسان است. یکی از ویژگی‌های جذاب تزوس، مکانیزم خوداصلاحگری آن است. به این معنی که می‌تواند به‌روزرسانی‌های لازم در پروتکل‌های شبکه را بدون هاردفورک و با مکانیزم‌های داخلی انجام دهد. تزوس شش سال پیش ایردراپ پر سر و صدایی هم داشت و در حال حاضر تحت نظارت بنیاد تزوس در سوئیس به فعالیت خود ادامه می‌دهد. بنیانگذار این شبکه آرتور بریتمن، کارآفرین 39 ساله فرانسوی و همسر آمریکایی‌اش کاتلین بریتمن هستند.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال تزوس Tezos در نوبیتکس می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

اتنا؛ توکن تازه نفس

اتنا با رقمی بیش از یک میلیارد دلار ارزش بازار، در حال حاضر در رتبه 65 رمزارزهای جهان قرار دارد. اتنا (ENA) با رویکرد نوآورانه وارد عرضه امور مالی شده و روی بلاکچین اتریوم توسعه یافته. این پروژه در واقع پروتکلی برای ایجاد یک استیبل‌کوین جدید به نام USDe ارائه می‌دهد که تفاوت‌های محسوسی با استیبل‌کوین‌های کلاسیک بازار دارد. هنوز خیلی زمان زیادی از عرضه توکن اتنا به بازار نمی‌گذرد. در واقع اوایل سالجاری میلادی بود که این رمزارز در پلتفرم‌های سرشناس دنیا لیست شد. در روزهای ابتدایی رشد قیمت خوبی داشت و تا حدود 1.5 دلار حرکت کرد و در حال حاضر به در بازه‌ای بین 0.4 تا 0.5 دلار در نوسان است.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال اتنا Ethena در نوبیتکس می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

پیشکش پندل به ییلدفارمینگ

ارز دیجیتال پندل از نظر ارزش بازار در جایی بین دو رمزارز قبلی قرار گرفته و با رقمی حدود 756 میلیون دلار، فعلا به رتبه 92 در رتبه‌بندی رمزارزها بسنده کرده است. این رمزارز در نیمه اول سال 2021 میلادی به بازار عرضه شد و در طی این سال‌ها حرکت آرامی در محدوده کمتر از یک دلار داشت. در سالجاری میلادی اما این رمزارز با یک روند صعودی معنادار موفق به ثبت اعدادی بالاتر از 7 دلار هم شد. در ادامه اما قیمت این رمزارز اندکی تعدیل شد و این روزها حوالی 4.5 تا 5 دلار مشغول نوسان است. پروتکل پندل به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند پاداش حاصل از سرمایه‌گذاری خود در ییلد فارمینگ را افزایش دهند.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال پندل (PENDLE) در نوبیتکس می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.