خودروی رانندگان مرتکب تخلفات حادثه ساز توقیف خواهد شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 15:29
اهواز - رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت:توقیف خودروی رانندگان مرتکب تخلفات حادثه ساز در محورهای برون شهری بعنوان یکی از ابزار قانونی و بازدارنده در پیشگیری از حوادث رانندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحیمی ظهر امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای در خصوص جزئیات این خبر گفت: توقیف خودروی رانندگان مرتکب تخلفات حادثه ساز در محورهای برون شهری به عنوان یکی از ابزار قانونی و بازدارنده در پیشگیری از حوادث رانندگی است.

وی افزود: ایجاد انضباط ترافیکی و تردد ایمن کاربران ترافیکی، هدف اصلی پلیس راه استان بوده و با رانندگانی که با رفتارهای خطرناک در رانندگی، سلامت مردم را تهدید می‌نمایند، اغماض نخواهد شد.

رئیس پلیس راه استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به شرایط محیطی این فصل و آغاز بارش باران و مه آلودگی هوا، رعایت مقررات رانندگی توصیه اصلی پلیس بوده و اتخاذ سرعت مطمئنه در این شرایط از بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.