اهدای ۲ حلقه النگو برای کمک به جبهه مقاومت در ساری

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 15:43
ساری- رییس تبلیغات اسلامی ساری از اهدای دو حلقه النگو توسط یکی از بانوان ساروی برای کمک به مردم غزه و جبهه مقاومت خبر داد.

حجت الاسلام حسین زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار این که دومین النگوی اهدایی از سوی بانوان شهرستان برای کمک به جبهه مقاومت اهدا شد، هدف از این کار این است که بتوانیم در مقابل زحمات و تلاش جبهه مقاومت گامی برداریم.

وی گفت: اگرچه نمی‌توانیم در جبهه حضور پیدا کنیم اما حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به مردم غزه و مقاومت کمک کنیم زیرا مردم غزه و لبنان در شرایط سخت در حال مقاومت و ایستادگی هستند.

وی افزود: ما با کمک‌هایمان می‌توانیم به آنان در ادامه راهشان در مقابله و جهاد علیه دشمن کمک کند.

رئیس تبلیغات اسلامی ساری از راه‌اندازی ستاد جمع آوری کمک به جبهه مقاومت در شهرستان ساری خبر داد و گفت هدف از این ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی برای کمک به جبهه مقاومت لبنان و غزه است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.