نشست خصوصی چهار نماینده استان کرمان با وزیر کشور برگزار شد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 15:44
چهار نفر از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اسکندر مومنی، وزیر کشور دیدار و گفت وگو کردند.

 دکتر عبدالحسین همتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس امروز اول آبان ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در دیداری که عصر روز گذشته به همراه آقایان دوستعلی، غضنفرآبادی و نویدی در محل مجلس با دکتر مومنی وزیر کشور داشتیم، در مورد مسائل و مشکلات مختلف و نیز پتانسیل‌های موجود استان کرمان  و نیز انتخاب استاندار بحث و تبادل نظر شد. 

وی افزود: وزیر کشور در این دیدار ضمن اشاره به اینکه کرمان پهناورترین استان ایران است، گفت«از ظرفیت‌های موجود در استان کرمان به خوبی آگاه هستیم و در تلاشیم تا استانداری انتخاب کنیم که تمامی ظرفیت‌های استان را بشناسد و بتواند به بهترین نحو از آنها استفاده کند تا راه پیشرفت این استان را هموار نماییم».

به گزارش ایسنا، مجید دوستعلی نماینده مردم کرمان و راور، غلامرضا نویدی نماینده مردم شهربابک، عبدالحسین همتی نماینده زرند و کوهبنان و حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی در مجلس هستند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.