حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 15:58
منابع خبری امروز (سه‌شنبه) از حمله جدید رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند.

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) برای دومین بار ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کردند.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی ساکنان منطقه «الغبیری» در ضاحیه جنوبی بیروت را تهدید کرد.

ارتش رژیم اشغالگر تمامی ساکنان حاضر در ضاحیه جنوبی به‌ویژه در منطقه «الغبیری» را تهدید کرد و مدعی شد که آنها در نزدیکی تاسیسات و منافع متعلق به حزب‌الله لبنان قرار دارند و ارتش در نزدیک‌ترین زمان علیه آن عملیاتی انجام خواهد داد.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود که بیروت را در ساعات آینده شدیدا بمباران خواهد کرد.

بیروت شامگاه دوشنبه با حملات شدیدی روبه‌رو شد و رژیم صهیونیستی برای اولین بار منطقه «الاوزاعی» واقع در ضاحیه جنوبی آن و اطراف بیمارستان دولتی رفیق حریری را هدف قرار داد.

پیش از این، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، ۵۰۴۳ افسر و سربازش در غزه و مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان زخمی شده‌اند که حال ۷۴۸ تن از آن‌ها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ۲۵ نظامی در درگیری‌های جنوب لبنان در ۲۴ ساعت اخیر زخمی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی با وجود کشتارهای وسیعی که در غزه و لبنان به راه انداخته است، هنوز به اهداف خود از جنگ نرسیده و با مقاومت شدید نیروهای حزب‌الله لبنان و همچنین گروه‌های مقاومت فلسطین مواجه شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.