پیروزی ۴ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن دوم/ شانس یک طلا و ۲ برنز در ۵ وزن نخست

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 16:20
چهار فرنگی‌کار ایران در پنج وزن دوم کشتی فرنگی امیدهای جهان برابر رقبایشان صاحب برتری شدند.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی امیدهای جهان در آلبانی، چهار فرنگی کار ایران برابر رقبای خود صاحب برتری شدند اما علی اسکو در دومین مبارزه مقابل زیر ۲۳ سال جهان از مولداوی تن به شکست داد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ایوان استفانسکی از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر تینو اویالا از فنلاند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با آتسمیر بیژویف از روسیه پیکار می کند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علی اسکو در دور اول با نتیجه ۸ بر ۱ مقابل سیمون بورکینهاگین از سوئد به برتری دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل الکساندرین گوتو قهرمان سال گذشته از مولداوی مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد، تا بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آدام کارژیولا از لهستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۱ به پیروزی رسید.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر موحامت باکیر از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۴  میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد.

همچنین در ادامه رقابت های ۵ وزن نخست، دانیال سهرابی نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران و شایان حبیب زارع نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران که روز گذشته با شکست مقابل رقبایشان راهی گروه بازنده ها شده بودند، به ترتیب با شکست رقبای خود از سوییس و سوئد راهی دیدار رده بندی شدند تا امشب برای کسب مدال برنز به میدان بروند.

محمد ناقوسی نیز در وزن ۸۲ کیلوگرم پیش از این راهی فینال شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.