هشدار هواشناسی خوزستان درباره فعالیت دو سامانه بارشی

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 16:48
اداره کل هواشناسی خوزستان درباره ورود ۲ موج بارشی از اواخر هفته جاری تا اوایل هفته آینده به استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

هشدار هواشناسی خوزستان درباره فعالیت دو سامانه بارشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ در این اطلاعیه آمده است: پیرو هشدار سطح زرد روزگذشته و تاکید بر صحت آن، تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز پنجشنبه و ورود موج دوم بارش از اواخر روز جمعه پیش بینی می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه سامانه اول در روز پنجشنبه وارد استان می‌شود و رگبار پراکنده و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای را به دنبال دارد. در این اطلاعیه آمده است؛ سامانه دوم از اواخر وقت جمعه هفته جاری تا اواخر وقت شنبه هفته آینده بر استان حاکم می‌شود و منطقه اثر این ۲ سامانه، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و شمال و بخش‌هایی از جنوب و مرکز استان، به ویژه ارتفاعات است.

اثر مخاطره احتمال لغزندگی جادهها، احتمال جاری شدن روان‌آب در مناطق کوهستانی، احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی واحتمال شکستن درختان کهنسال، احتمال خسارت به محصولات وماشین آلات کشاورزی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.