اسرائیل خیلی کوچکتر از آن است که بتواند به ایران حمله کند

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 16:52
فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله گفت: اسرائیل نمی تواند حمله‌ای که درخور وعده صادق ۲ باشد، انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان در جمع خبرنگاران درباره تهدیدات کشور توسط صهیونیست‌ها، اظهار کرد: اسرائیل خیلی کوچک‌تر از آن است که بتواند به ایران حمله کند البته ممکن است اسرائیل حمله مذبوحانه، محدود و کوچک برای اینکه بگوید که جواب دادم انجام بدهد ولی حمله‌ای که درخور وعده صادق ۲ باشد قطعاً نمی‌تواند داشته باشد.

وی در ادامه درباره نحوه پاسخ ایران به حمله احتمالی اسرائیل، بیان کرد: پاسخ ایران بستگی به شدت حمله دشمن دارد. اگر کار بزرگ و قابل توجهی انجام بدهد، قطعاً چند برابر پاسخ آن را می‌بیند این مساله اعلام شده و در طرح‌های ما از قدیم هم برای مقابله با تجاوزات و درگیری‌ها وجود داشته است اما به طور قطع و یقین به مردم اطمینان می‌دهم که صهیونیست‌ها حرکت عمده و قابل توجهی انجام نمی‌دهند و هر کاری بکند تلاش مذبوحانه‌ای بیش نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.