راهپیمایی دانشجویان حامی مقاومت در پاکستان

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 16:52

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  جمعی از هواداران مقاومت اسلامی در پایتخت پاکستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و تجدید عهد با شهدای محور مقاومت به خیابان‌ها آمده و علیه استکبار و صهیونیسم جنایتکار شعار سردادند


در این راهپیمایی که از سوی دانشجویان امامیه پاکستان برگزار شد، راهپیمایان تصاویری از شهدای محور مقاومت در دست داشته و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطینی و لبنانی را محکوم کردند.
آنان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار برقراری فوری آتش بس در غزه و لبنان شدند.
این دانشجویان پاکستانی با انتقاد از رویکرد کشورهای غربی در عدم توجه به قتل عام مردم فلسطین، آن را بیانگر استانداردهای دوگانه آنان دانستند.
این در حالیست که اعتراضات سراسری به کشتار مردم مسلمان در غزه و لبنان در شهرهای مختلف پاکستان ادامه دارد و مردم پاکستان خواستار توقف آتش افروزی و جنایات رژیم کودک کش در منطقه هستند.
پاکستانی ها معتقدند ایستادگی مردم فلسطین ثابت کرد که نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و تنها راه سرعت بخشیدن به این موضوع اتحاد ملت های اسلامی در جهان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.