رقابت شرکت های دانش بنیان در دومین جشنواره ملی سرآمد در مشهد

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 16:53
دومین جشنواره ملی سرآمد با حضور شرکت های دانش بنیان از ۹ استان کشور در مشهد برگزار شد.
رقابت شرکت های دانش بنیان در دومین جشنواره ملی سرآمد
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر جشنواره ملی سرآمد گفت: همزمان با رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی سرآمد از منتخبان جشنواره سال گذشته؛ توسط شهرداری مشهد قدردانی شد.
 
روحبخش گفت: در این برنامه ۱۵ برگزیده دور اول جشنواره ملی سرآمد و ۱۱ نفر از عوامل اجرایی این جشنواره تجلیل شد.
 
او با اشاره رویکرد جشنواره سرآمد و معرفی ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناوری به صنعت؛ گفت: اولین دوره جشنواره ملی سرآمد با حضور استان های شرقی کشور؛ خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان برگزار شد؛ این در حالی است که افتتاح دومین دوره این جشنواره در دی ماه و با حضور استان های یزد، کرمان، سمنان، گلستان و تهران برگزار خواهد شد.
 
دبیر جشنواره ملی سرآمد با بیان اینکه در دوره اول جشنواره ۲۰۱ شرکت دانش بنیان باهم به رقابت پرداختند؛ گفت: برگزیدگان جشنواره سرآمد ضمن معرفی به حوزه نوآوری شهری در طرح های شهرداری در اولویت برون سپاری طرح های شهرداری قرار می گیرند.
 
روحبخش ادامه داد: شرکت های دانش بنیان در ۹ دسته؛ فناوری زیستی و کشاورزی و صنایع غذایی، دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان، مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری های شیمیایی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، وسایل ملزومات و تجهیزات پزشکی، برق و الکترونیک _ مخابرات و سیستم های خودکار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای یارانه ای، خدمات تجاری سازی، صنایع فرهنگی خلاق و علوم انسانی و اجتماعی معرفی می شوند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.