جشنواره سراسری «همیار گاز» در لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 16:59
خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت گاز لرستان از برگزاری جشنواره سراسری «همیار گاز» در این استان خبر داد.

کرم گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشنواره سراسری همیار گاز با هدف ترویج «مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی» ویژه دانش‌آموزان استان لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قالب‌های جشنواره ادامه داد: برای مقطع ابتدایی دوره اول (پایه اول، دوم و سوم) در قالب نقاشی، برای مقطع ابتدایی دوره دوم (پایه چهارم، پنجم و ششم) قالب‌های نقاشی، داستان‌نویسی و روزنامه دیواری و برای مقطع متوسطه اول و دوم قالب‌های نقاشی و کاریکاتور، گرافیک رایانه‌ای و داستان‌نویسی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان مهلت ارسال آثار به این جشنواره را از ۲۰ مهر تا ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: از آثار برگزیده استانی طی روز ۲۰ آذرماه ۱۴۰۳ تقدیر به عمل خواهد آمد.

گودرزی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ملی طی روز ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان ایتا به شماره تلفن ۰۹۱۶۸۵۹۶۸۵۷ ارسال کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.