دابو، سوپرایز مورایس برای الشارجه

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 17:49
برایان دابو آزادی عمل قابل توجهی مقابل الشارجه دارد.

به گزارش ورزش سه، برایان دابو هافبک تاثیرگذار تیم سپاهان در بازی مقابل الشارجه قطر نقش متفاوتی دارد و با آزادی عملی که مورایس در اختیارش قرار داده در تمام نقاط زمین دیده می‌شود و شعاع حرکتی گسترده‌ای در اختیارش قرار گرفته است.

دابو با توجه به حضور انزونزی و محمد کریمی در پست شش و هشت تیم سپاهان آزادانه در زمین حضور پیدا کرده و در همان 10 دقیقه ابتدایی در نقاطی از زمین دیده شد که پیش از این اتفاق نیفتاده بود!

او نزدیک به کامارا در خط حمله سپاهان حضور دارد و برای توپ‌گیری و بازیسازی از عقب زمین گاهی بین سیاوش یزدانی و محمد دانشگر قرار می‌گیرد اما حضور پررنگ او در حملات نقش متفاوتی است که مورایس برای دابو در نظر گرفته است.

پرس سنگینی که دابو روی مدافعان الشارجه می‌گذارد یکی از ویژگی‌هایی است که به نظر می‌رسد مورایس برای او در نظر گرفته و پرس از بالا را در دستور کار تیم خود قرار داده است.

دابو به عنوان مهاجم سایه در کنار کامارا حضور دارد و گاهی جلوتر از او در نوک خط حمله سپاهان قرار دارد، باید دید این تدبیر خاص مورایس به چه شکل پیش خواهد رفت و این بازیکن بورکینافاسویی می‌تواند دومین گل خود را برای سپاهان به ثمر برساند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.