برگزاری مجمع سالانه هیات وزنه‌برداری خوزستان با حضور انوشیروانی

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 17:54
مجمع سالانه هیات وزنه برداری خوزستان برگزار شد.

این مجمع امروز، یکم آبان ماه با حضور سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری و حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان در اهواز برگزار شد. 

به گزارش ایسنا، در این مجمع گزارش عملکرد هیات در سال ۱۴۰۲ و برنامه‌های هیات برای سال جاری و همچنین گزارش مالی هیات، از سوی رییس هیات ارائه شد. 

سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان ضمن ارائه آمار ورزشکاران راه یافته استان به اردوهای تیم ملی در دو بخش مردان و زنان و تعداد ملی پوشان خوزستانی، اظهارکرد: باید جامعه آماری مان را افزایش دهیم و به بیش از هزار نفر برسانیم و بعد هم روی کیفیت و موفقیت وزنه برداری کار کنیم.

او بیان کرد: آموزش در هیات وزنه برداری استان به صورت رایگان و توسط خود من انجام شده است؛ در واقع ما به دنبال افزایش علم مربیان و ورزشکاران خوزستانی رشته وزنه برداری هستیم. 

قریشی ادامه داد: تلاش می‌کنیم وضعیت وزنه برداری خوزستان روز به روز بهتر شود و در همین راستا نیز مسابقات استانی از ماه جاری و در بخش دختران آغاز خواهد شد. حدود ۱۲ مسابقه استانی در جهت رشد ورزشکاران در سال جاری برگزار خواهیم کرد. 

وی در ادامه با قدردانی از انوشیروانی رییس فدراسیون، گفت: او در فدراسیون خوب کار می کند و شاهد تغییرات خوبی بوده ایم. فدراسیون همیشه به ما کمک کرده است و قدردانی می کنم. همچنین مدیرکل ورزش خوزستان همیشه حامی هیات وزنه برداری استان بوده است که جای تشکر دارد.

رئیس هیات وزنه برداری خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: در هیات به روی همه باز است و در خدمت همه خانواده وزنه برداری خوزستان هستیم. همه باید کمک کنیم که وزنه‌برداری استان رشد کند. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.