دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آماده تبادل دانشجو با عراق است

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 17:58
قزوین- رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از آمادگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برای تبادل دانشجو با عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی قاسم‌زاده در دیدار با یاسر عبدالزهراء الحجاج رایزن فرهنگی کشور عراق اظهار کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آبروی نظام است.

وی با اشاره به امکانات دانشگاه افزود: از پیشنهاد رایزن فرهنگی عراق برای پروژه‌های مشترک کوتاه‌مدت و نیز تبادل دانشجو استقبال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تأکید کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آمادگی دارد با ارائه بورس تحصیلی، دانشجویان نخبه عراقی را جذب نماید.

یاسر عبدالزهراء الحجاج رایزن فرهنگی عراق نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه به بیان خاطرات از مردم قزوین و خدماتی که آنان در شهرهای کربلا و نجف داشته‌اند عنوان کرد: این دانشگاه دارای مأموریت بین‌المللی است و این مأموریت بدون شک نشان از توانمندی و سطح بالای علمی آن است.

وی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را یکی از دانشگاه‌های هدف برای کشور عراق دانست و خاطرنشان کرد: این دانشگاه دارای موقعیت جغرافیایی مناسب است و از اینکه جذب دانشجویان عراق با رعایت تمام ضوابط و قوانین بوده است خوشحال هستیم.

گفتنی است در پایان این نشست، رایزن فرهنگی عراق طی جلسه‌ای نیز با تعدادی از دانشجویان عراقی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.